Branża TSL zmaga się z poważnymi wyzwaniami. Od niedoboru kierowców po regulacje prawne. Jak więc przetrwać i odnieść sukces? Dalej musisz redukować koszty i oszczędzać czas, skupiając się na wydajności. Tymczasem owa efektywność jest w rzeczywistości pod presją nieprzewidywalności. Jeżeli dodamy do tego fakt, że niedobór personelu będzie się tylko zwiększał w najbliższych latach, to potrzeba silnego, opartego na chmurze Systemu Zarządzania Transportem tylko wzrośnie.
Doskonale rozumiemy tę potrzebę. I chcemy pomóc Ci iść do przodu. Właśnie dlatego zainwestowaliśmy ostatnio w nowe aplikacje. Co więcej, dokładamy wszelkich starań, aby dodać jeszcze więcej ulepszeń, które spełnią Twoje potrzeby jako przewoźnika. W tym artykule przedstawiamy trzy zrealizowane rozwiązania z bieżących projektów TMS.
Wyższa wydajność
Przede wszystkim dużo czasu zainwestowaliśmy w poprawę wydajności. Nie tylko pod względem technicznym, ale również funkcjonalnym. Dzięki temu aplikacja TMS działa teraz (jeszcze) lepiej. Pod każdym względem. Aplikacja ładuje się szybciej i ma przejrzysty UI. Dzięki pojawieniu się nowoczesnego paska akcji, system działa bardziej intuicyjnie, ponieważ możesz samodzielnie organizować zadania w sposób, który jest odpowiedni dla Twoich procesów.
3 nowości wprowadzone do projektu TMS
Nasi klienci znają naszą filozofię tworzenia nowych rozwiązań. Jednym z jej elementów jest wspólne budowanie standardu branżowego poprzez udostępnianie nowych rozwiązań z jednego projektu wszystkim innym dostawcom usług logistycznych korzystającym z 3PL Dynamics. Dotyczy to również następujących nowych funkcjonalności TMS:
1. Arkusz planowania
Arkusz planowania umożliwia sporządzenie tras TMS jako propozycji przewozu. Możesz dodać do tego zlecenia, których się spodziewasz, ale które nie są jeszcze dostępne. W ten sposób możesz stworzyć planowanie wstępne, które zapewni Ci doskonały wgląd w sytuację. Ponadto można łatwo przekształcić przejazdy proponowane w przejazdy końcowe.
2. Nieprawidłowości
Pracując w branży transportowej, masz do czynienia z różnego rodzaju nieprawidłowościami. Klient może być nieobecny, adres może nie być dostępny lub znany, lub możesz mieć do czynienia z uszkodzeniem towaru. W takich przypadkach, za pośrednictwem komputera pokładowego (lub telefonu), wszelkie nieprawidłowości zgłasza się do działu obsługi klienta. Personel może sprawdzić te zgłoszenia i podjąć natychmiastowe działania.
3. Cykliczne aktualizacje dla klientów
Możliwe jest teraz automatyczne wysyłanie klientom okresowych aktualizacji. Na przykład za pośrednictwem funkcji planowania korespondencji i tworzenia zasad harmonogramu można cyklicznie informować klientów o stanie zamówień. Pomyśl na przykład o spodziewanych ETAs lub statusach dostaw.
Już wkrótce!
Rozwój modułu TMS w 3PL Dynamics jest daleki od zakończenia. Już wkrótce możliwości zostaną rozszerzone o „Cash on delivery” i kodowanie GEO poprzez kolejki zadań, co poprawi wydajność i niezawodność danych. Ponadto w najbliższej przyszłości można spodziewać się nowych ram API komputera pokładowego, co pozwoli na lepsze i bardziej elastyczne utrzymanie integracji z komputerem pokładowym. Będą też różne zmiany w zakresie umów TMS: od klauzul umownych i rabatów na stawki, po wizualizację i publikację. Krótko mówiąc, spodziewaj się więcej nowych funkcjonalności!
Chcesz dowiedzieć się więcej o naszym oprogramowaniu lub o jego rozwoju w nadchodzącym czasie? Napisz do Nas!