Zmiany zawsze czyhają tuż za rogiem, szczególnie jeśli chodzi o branże logistyczną. Jako operator logistyczny wiesz, że nie można ciągle robić tego, co do tej pory. Jak wyjaśniłem w poprzednim…
Blog
Stać w miejscu to cofać się – odważ się na zmiany
Niezależnie od tego, czy mówimy o znacznym spadku dochodów, czy też o wzroście obrotów, z którym ledwo można sobie poradzić, COVID-19 spowodował ogromne zmiany w całym sektorze logistycznym. Wprawdzie zmiana…
Cztery komponenty zapewniające najlepszą strategię kompletacji zamówień
Nieodłącznym elementem zarządzania magazynem jest kompletacja zamówień: jest to proces odbioru towarów w magazynie na podstawie zamówienia na liście przewozowym. Kompletowanie zamówień jest czynnością pracochłonną i do tego często wykonywaną ręcznie co…
Szybka kontrola jakości z dowolnego urządzenia dzięki funkcji skanowania HTML5
Oprócz rejestracji zamówień i stanów magazynowych, wielu dostawców usług logistycznych musi również przeprowadzać i rejestrować kontrole jakości. Jaka jest np. temperatura w ciężarówce? Czy podczas jazdy spadła temperatura? Czy wszystkie…
Wskaźnik obłożenia, jeden z najważniejszych wskaźników KPI w logistyce
Śledzenie kluczowych wskaźników KPI pozwoli Ci kontrolować procesy magazynowe i w porę likwidować wąskie gardła dzięki czemu będziesz w stanie poprawić wydajność magazynu, zmniejszyć koszty i zwiększyć zadowolenie klientów. W…
OSCOT Zamówienia kompletne wysłane na czas – jeden z najważniejszych wskaźników KPI
Ostatnio zamówiłem kilka artykułów biurowych za pośrednictwem sklepu internetowego. Mimo, że złożyłem zamówienie z dużym wyprzedzeniem – około tydzień przed tym, jak potrzebowałem owych materiałów – sprzedawca nie zdołał dostarczyć…